خانومهای ۶هفته و ۵روزه ویار دارید یا ندارید تهوع چطور؟

۳ پاسخ

مردممممم من ک
تخمه میخورم خوب میشم

من صبا ک‌از خواب بیدار میشم گلاب ب روت اب بالا میارم
یه اندانسترون میندازم بهتر میشم
در کل در طول روز حالت تهوع دارم ولی بالا نمیارم

اره من غروبا زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو🐣🤍 مامان جوجه کوچولو🐣🤍 هفته شانزدهم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته پنجم بارداری