برا جای بخیه سزارین چیکار کردین

۲ پاسخ

من دیدم تو اینستااکثر دکترا کرم سیکالیفت رو میگفتن عالیه براجای بخیه فقط شنیدم یه مقدارگرونه

هیچی ودیدم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی