۳ پاسخ

بخیه ها مگ زیبایی نیست بخیه پرسی هستن که جای زخم اصلا مشخص نیست حالت خطه

برا من که اصلا مشخص نیست

پماد سیکالفیت اون بزن

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی