۷ پاسخ

عزیزم ایشاله رفته بالا منم سونو دارم ف دا اتفاقا

اره میره بالا ۲ تا

اره عزیزم انشالله که بالا اومده نگران نباش😍

انشاالله عزیزم

ایشالله عزیز دلم

انشاالله که اومده بالا❤️ استرس نداشته باش یا اومده یا نیومده دیگه کاری که از دستت برنمیاد، رعایتتو کردی 🤌🏻

دعا کنید با دلای پاکتون🫂

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری