بیخیال بابا
مگه میخواد جنگ بشه؟؟ براچی
انواع اقسام استرس هارو داریم از کدومش میگی خواهر😪
کاش بخوابیم بیدار شیم ببینیم همه چی درست شده دیگه خبری از جنگ و گرونی کشت و کشتار نیست ارامش داریم اسایش داریم
بخدا خسته شدیم دیگه مگه چ گناهی کردیم ک خدا نمیبینتمون
استرس ج.نگ؟ ن والا ندارم دیگه. مرگ بهتر از این زندگیه... اصن این زندگی نیس ما میکنیم. زندگی ک ی روز خوش توش نیس، ی روزش بدون شنیدن خبر مرگ و قتل و گرون شدن جنسا نمیگذره زندگی نیس. فقط دلم میخاد بچم اینده خوبی داشته باشه و شاد و ازاد و درست زندگی کنه حتی اگه قیمتش قیمت جون خودم باشه
خیلی افسرده هم
من دیگه استرسی ندارم.کلافه شدم.خستم.فقط میخوام از بلاتکلیفی دربیایم.هی حرف بزنن.نزنن.جنگه.نیستش.اونو کشتن.نکشتن.خون جوونامون رو زمینه.ماهم نشستیم یه گوشه.خسته شدیم.بجز غم و گریه کاری از دستمون برنمیاد
خیلی خیلی خیلی😭😭
چرا برا چی خبریه مگه
اینا جنگ روانی راه انداختن .والا اینقدر فکر کردیم کلم پوکید .هیچ معلوم نیست چی میشه.خدا به خیر بگذرونه 🫤
والله خیر ناصر و معین
برای چی
استرس چی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.