۷ پاسخ

اگر نزدیک پریودی اینطوری میشی طبیعیه

پلاکت پایین

دقیقا منم همینم

منم همینجوریم

حتما ازمایشت بود پلاکت پایین نباشه
بببین. چیز مهمیه کبودی بی دلیل اصلا پشت گوش ننداز

احتمالا پلاکت خونت پایینه از من اینجوری بود

اگه درد میکنن جایی میخورن متوجه نمیشی اگه درد ندارن برو ازمایش بده

سوال های مرتبط