۵ پاسخ

منم از بعد دنیا اومدن بچم همینم با خودم میگم شاید تو بدو بدوهای روز مره میخورم اینطرف اونطرف اینجوری میشم اما تو یه کلیپ تو اینستا دیدم میگفت خانوما ب دلیل یه هورمون ناشناخته توی بدن بعد زایمان اینطوری میشن و ب مرور خوب میشه من جدی نگرفتمش

آزمایش پلاکت خون بده شاید پایینه...ان شاالله ک هیچی نیست

مال من جای چنگولای پسرمه تا دس میزنه بهم کبود میشم

شاید جن بهت دست زده میگن اگ خوابی لمست کنن کبود میشی 😁😁😁

منم همینم نمیدونم چرا اتفاقا چندروز پیش رو رون پام بود

سوال های مرتبط