شربت پروفن داری بهش بده
با عرق کاسنی اگه داری پاشویه کن گلاب یکم بهش بده
خیار داری اندازه یک قاشق آبش رو بریز ته سرش
۴ ساعت یبار یک در میان شربت و شیاف
اگ میبینی تب رو۳۹ببر بیمارستان چون خطرناکه
با پاشویه واینا تب ولرز میکنه
الکل اگ داری ب کف دستاش وکف پاهاش بزن
گلاب به پیشونیش و کف دستاش و روناش بزن
خیار رو پیشونیش رو دلش بزار
پیاز حلقه کن بزار کف پاهاش
سیب زمینی وپیاز وبزار تو سرکه اگ داری بزاری کف پاهاش
اینارو من همیشه برا پایین اوردن تب میکنم عزیزم
تا دوساعت با این چیزا اگ میتونی تب و کنترل کن
بعد دو یاسه ساعت ایبوبروفن بده بهش
وقتی تب بالاس عزیزم یا ایبوبروفن بده یا شیاف بزن
پسر منم همینه ۶روزه اوضاعم همینه دکترم بردمش همون استا اینا میدم و با پاشویه کنترلش کردم
پیاز قرمز اگه داری ببند کف پاش
چرا نمیبری دکتز؟؟زیر بغل و ران و شکمشو بااب ولرم بشور
گلاب بده بخوره
ببر بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.