۴ پاسخ

از ۱۸ هفته این دردو دارم یک موقع میشینم از ته دل زار میزنم از بس اذیتم.کارمم زیاده دوتا بچه کوچیک دارم

آغااااااااولین بار درد واژن حس میکردم چقدر اونایی که درد واژن داشتن گناه داشتن

من که از کمرم پاهام شکمم وبخصوص کشاله های رانم خیلی درد میکنه بخصوص وقتی پامیشم ومیشینم🥲🥲

آره خواهرما. فقط شاخ درنیوردیم

سوال های مرتبط