۷ پاسخ

پناهش ب خدا نترس عزیزم کارن هم چهارماهگی زیاد اذیت نشد

انشالله سبک باشه براش

پسر منم اذیت نشده بود خداروشکر. برو به سلامت

عزیزم ۳تا صلوات به نیت امام حسین ع فرستادم انشاالله که خدا دلت رو شاد کنه وزیاد اذیتت نکنه

انشاالله اذیت نمیشه شماهم واسه من دعا کن امروز میرم گوشای آوا رو سوراخ کنم

دختر من اصلا اذیت نشد
حتی تبم نکرد

انشالله بعد بیا بگو اذیت شد یا ن

سوال های مرتبط

مامان بَشِه❤️ مامان بَشِه❤️ ۱۶ ماهگی