۶ پاسخ

دوباره باز۳۴باید بری الان بری بفهمی وزن خون رسانی چه جوریه که بهتره منم توهفته شمارفتم

بگودرددارم شرایطش روندارم بیام

سونو رشد واسه همین هفته هاس عزیزم

من ی هفته زود تر رفتم

چرا کنسل کنی برو

چرا لغو ؟؟. خب جابجاش کن

سوال های مرتبط