میگیم خدا کنه عقلش بزرگ باشه مثل شما نباشه وگرنه وزنش که بعد ب دنیا اومدن هم میشه برد بالا
میگم فضولیش به تونیومده
خوبه باز به من میگن وای ماشالاه ماشالاه اصلا شبیه حامله ها نیستی چقد خوب موندی حتمن شکمت عمق زیاد داره فلان حس میکنم الانه که چشم بخورم 😑
حالا شکم گنده هم باشه یه زر دیگه میزنن آدم نمیدونه با این جماعت فضول چه جوری برخورد کنه به خدا
میگم اصلا به شما ربطی نداره
اصلا مگه نیازه چیزی بگی؟؟؟ بخند بگو اره لابد
من شکم ندارم کلا سالها ورزش کردم سر جفت جاملگیام خیلی وزن اضافه نکردم ولی دخترم ۳۳۰۰ بود اصلا شکم به بچه ربط نداره اناتومی بدن کسایی که این حرفارو میزنن سواد ندارن
میگم مو بشه پاره نشه کوچولو باشه بزرگ میشه مهم سالم بودنشه
میگم وزنش خوبه . مدل بارداری اروپاییه . خوش اندام.
میگم ک شما دکتری؟؟😂
دیگ بعدش خودش خفه میش
خفه شوو ب تو ربطی نداره میگم😐😂
میگیم بیا بخورش😂🖕
باید گفت بدن به بدن متفاوته هیکل بچه متناسب با مامان باباش میشه اگر هیکلی باشن بچه رشد بزرگی داره اگرم ریزنقش باشن خب بچه هم ریز نقش میشه
میگم دکتر گفت همه چیز خوبه و جای نگرانی نیست
به من میگن شکمت کوچیکه بزرگ نشده میگم اره بچه تو پهلوهامه اصن حرف وزن و اینارو نمیزنن
اخی مثل منی وایی یعنی دیگه بریدم یعنی به خاطر حرفشون دیگه استرس گرفتم تا سونو وزن برم خدا لعنشون کنه کوچیکه بزرگه خداداده انگار دکترن 😪
هیچی کج کج نگاش میکنم
باید گفت گوه نخورید لطفا
بگو من زیر نظر دکترم و دکترم گفته همه چیز نرماله،این حرفا همیشه هست من دخترم از اول تا الان که یک سالش شده هی چپ و راست میرفتن میگفتن چقد کوچیکه،چقد لاغره درصورتی که هربار میبردم بهداشت میگفت همه چیزش عالیه.حالا بچه های خودشون هفت هشت سالشونه بیست کیلوان
منم وزنم زیاده همش بهم میگن بچت جا نداره بزرگ بشه و بچهی ریز میاری
به تخمت بگیر فداتشم
حالا به کسایی که میگن وااای چقد شکمت گندس هنوز دوماهتم مونده به اونا چی باید گفت😵💫
مغز توام کوچبکه که نمیدونی وزن بچه به سایز شکم ربط نداره😕
چقد فضول اخه
میگم اره کوچیکه😐😂
میگ سننه
میگم گوه نخور
:خب بتوچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.