۶ پاسخ

اره ولی هم غذا میخوره هم شیر خشک وگرنه که از دست میرفتیم چون نباید به آدم‌فشار بیاد وگرنه واجب نیس

سلام عزیزم بنظرم شیر خودت رو میدی نگیر

اره میگیرم ولی سعی میکنم شیر خشک بدم خیلی وابسته شیر من هست ولی دیگ باید بگیرم چندسال بخاطر معده درد بارداری نگرفتم دلم نمیاد نگیرم

بله گلم من میگیرم شکر خدا مشکلی ندارم قبلش هم گرفتم

اره ولی غذا و شیرخشکم میخوره راحتم😇

من یه روز امتحانی گرفتم دیدم از ظهر به بعد شیر ندارم بچه نق نق میکنه
دیگه نگرفتم
چون بچه من تو پروسه دندونه نیش و آسیابه و اصلا غذا نمیخوره فقط شیر

سوال های مرتبط

مامان طاها و تو دلیم مامان طاها و تو دلیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترام🩷🩷 مامان دخترام🩷🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد حسین❤😍 مامان محمد حسین❤😍 ۱ سالگی