بهترین زمان سونو رشد می هست

۴ پاسخ

من ۲۹ دکتر فرستادم که فهمیدیم اب دور بچه کمه خونرسانی و وزن کمه ک تونستم پیگیری کنیم ک حل شه اگ گزاشته بود ۳۲ هفتگی ک دیگه هیچی

من دکترم گفت بین ۲۸ تا ۳۲ برو
من ۲۸ رفتم از همون موقع متوجه شدم رشدش کمه و کلی تونستم کار انجام بدم که رشدشو بهتر کردم
البته تأثیر چندانی نداشتا واسه من ولی خب زود بفهمی بهتره اگرم رشدش خوب باشه که دیگه چه عالی

۳۲ هفته

۳۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد جواد 🩵 مامان محمد جواد 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی
مامان یاسان و هاکان💙 مامان یاسان و هاکان💙 ۸ ماهگی