توروخدا اینجوری نگین دختر من ۸ کیلوئه الان!
پسر من۸و۵۰۰خیلی کمه وزنش بستحرک داره گوشت نمیگیره
آیرا من ۹کیلو بود دکترشم گفت خوبه
پسر من یکسالش نشده ۸۵۰۰ دکترش گفت تا یکسالگی ۹ کیلو هم بشه نسبت به روند رشد و وزن تولدش نرماله
10 خوبه عزیزم
من دخترم 11360 بود
خوبه ک.دخترمن الان هفت کیلو دوهفته دیگه یک سالش تموم میشه سه کیلو هم دنیا اومد
عزیزم من دانه کینوا و چیا برای وزن دهی به پسرم دادم عالی بود
وزن تولدش چند بوده؟؟
خوبه کهه چرا میگی کمه
۱۱/۵۰۰
۹۸۳۰ بود
عزیزم ماشاءالله خیلی خوبه اگه رونمودارش باشه که عالیه دیگه
دخترا من یکیش ۷ونیم بود،یکیش ۸ 😅
بچه منم 10 هس😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.