۱۲ پاسخ

توروخدا اینجوری نگین دختر من ۸ کیلوئه الان!

پسر من۸و۵۰۰خیلی کمه وزنش بس‌تحرک داره گوشت نمیگیره

آیرا من ۹کیلو بود دکترشم گفت خوبه

پسر من یکسالش نشده ۸۵۰۰ دکترش گفت تا یکسالگی ۹ کیلو هم بشه نسبت به روند رشد و وزن تولدش نرماله

10 خوبه عزیزم
من دخترم 11360 بود

خوبه ک.دخترمن الان هفت کیلو دوهفته دیگه یک سالش تموم میشه سه کیلو هم دنیا اومد

عزیزم من دانه کینوا و چیا برای وزن دهی به پسرم دادم عالی بود

وزن تولدش چند بوده؟؟
خوبه کهه چرا میگی کمه

۱۱/۵۰۰

۹۸۳۰ بود
عزیزم ماشاءالله خیلی خوبه اگه رو‌نمودارش باشه که عالیه دیگه

دخترا من یکیش ۷ونیم بود،یکیش ۸ 😅

بچه منم 10 هس😢

سوال های مرتبط

مامان بردیا و بنیامین مامان بردیا و بنیامین ۱ سالگی
مامان معجزه2 مامان معجزه2 هفته بیست‌وهشتم بارداری