اگه آزمایش قند ندم مشکل داره یا بزارم ۲۸هفته

۴ پاسخ

متخصصی که تحت نظرش هستی برات مینویسه و لازمه دادنش دست شما نیست که ندی عزیزم واجبه ، ۲۴ الی ۲۸ هفته باید آزمایش داد هروقت دکتر صلاح ببینه مینویسه

از ۲۴ تا ۲۸ هفته وقت داری
اگر ازمایش قندای اوایل بارداریتو اینا لب مرزه هرچی زودتر بدی بهتره

دکتر خودش میگه کی باید بدی

بدی بهتره ۲۴ هفته بهنرین موقع است

سوال های مرتبط

مامان انتخاب نکردم مامان انتخاب نکردم ۶ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی
مامان مامان کوچولو🥹 مامان مامان کوچولو🥹 ۲ ماهگی