متخصصی که تحت نظرش هستی برات مینویسه و لازمه دادنش دست شما نیست که ندی عزیزم واجبه ، ۲۴ الی ۲۸ هفته باید آزمایش داد هروقت دکتر صلاح ببینه مینویسه
از ۲۴ تا ۲۸ هفته وقت داری
اگر ازمایش قندای اوایل بارداریتو اینا لب مرزه هرچی زودتر بدی بهتره
دکتر خودش میگه کی باید بدی
بدی بهتره ۲۴ هفته بهنرین موقع است
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.