۹ پاسخ

منم دستگاه دارم چک میکنم یکسر اما دکترم نوشت برام الکی گفتم بالا اوردم نتونستم ۴مرحله گرسنگی تحمل کنم .نسخه جدید قند ناشتا و دوساعت بعد صبحانه گرفتم .جوابش بردم برای دکترم گفتم بالا اوردم ازمایشگاه روز بعدش این ازمایش ازم گرفته.قبول کرد منم ناشتا ۸۰ بعد صبحانه ۸۳ بودم خ‌ب بود همچی دکتر اول گیرداد دگه گفتم بالا اوردم کوتاه اومد دگه ننوشت

دستگاههای توخونه خیلی خطا دارن، بخاطر بچه وسلامتیشم که شده پشت گوش ننداز

عزیزم منم دستگاه دارم ولی با خون فرق داره بالا پایین نشون میده

اره عزیزم واجبه هزینه انچنانی نداره من با بیمه تامین اجتماعی ۳۲۵تومان پرداخت کردم
فقط یکم معطلی داره در حد سه ساعت خورده
برو حتما ک خیالت راحت باشه

عزیزم اگر با دستگاه تو خونه می‌شد فهمید ک دیگه همه خودشون دکتر بودن و کسی مطب نمیرفت…قطعا ی فرقی داره با اون دستگاه،بعدم شما باید اون پودری که آزمایشگاه میده رو بخورید

اینجا انسولین و تحمل گلوگز هم چک میشه

بله واجبه

باید بری عزیزم ابن فرق میکنه

بله واجبه

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد