سوپرامیل
بچه من ۵ روز دیگه یه ماهشه از وقتی کمکی میدم یکم اوضاعم بهتره. امیدوارم که در آینده هم مثل اینایی که میگن سینه رو پس میزنه نشه تا الان نشده. تو ۲۴ ساعت ۶۰ تا نان میدم و هم بچه گرسنگی نمیکشه هم سیر میشه و خوب میخوابه و خودم یکم استراحت میکنم
نان خوبه
هرکدوم ک ب بچت ساخت
سلام من کمک شیرم نان میدم چون بیشترازشیرای دیگه گیرمیاد
❤️.
من نان اوپتی پرو میدم
اول بگو دلیل اون ایموجی ها چیه🤣🤣🤣🤣🤣
من آپتامیل پرونوترا میدم ولی به سختی و با کلی دردسر پیدا میشه
❤من میدم عالیه
اگر شیر خودتون خوبه شیرخشک ندید
بعداً سینه رو پس میزنه
نان عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.