من کلینیک سپید تهران انجام دادم
ابگوشت دیروز خخخ
خورشت لوبیا سبز😍
عدس پلو
هیچی
روزه ام🙂
نوش جان همگی....منم جاتون خالی پلوبا ماهی
آب مرغ یه پیاله
ماهی😉
استنبلی😉
گوجه تخم مرغ براخودمون براپسرم سیب زمینی سرخ کردم باماست بخوره الان ازمدرسه میاد
زرشک پلو با مرغ
هیچی 😂
قیمههه
خوراک لوبیا با قارچ🤤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.