روچنده نمیتونم پیدا کنم 😐😁
عزیزم من بارداری اول ۴ رسیده بود تو ۳۸ هفته ختم بارداری داد دکترم بچه تو خشکی بود حتما برو دکتر گلم امروز
عزیزم مامانا درست میگن که باید کمتر از ۸ نباشه. ولی اونی که میگن AFI
DVP فرق میکنه
جفتش مربوط به حجم مایع
اره بابا فقط کنم تو تاپیکام هس
اگه دیابت نداری دلستر بخود واب ابگوشت مرغ و آب کله پاچه خیلی تاثیر داره میبره بالا اب دور بچه رو .آبگوشت رو خالی خالی بخور مثلی اب میخوری روزی سه چهارتا لیوان
ولی من ۳۳ mm بود گفتن خوبه کع😐
اره نباس از ۸ بیاد پایین امروز حتما به دکترت اطلاع بده احتمالا آمپول ریه رو بزنی سزارین شی منم سر پسر اولم همینجور شدم
کمه عزیزم برین پیش دکتر بهتون سرم میده بزنین و خودتونم مایعات زیاد بخورین و دلستر
البته ۲ هفته دیگه داری مایعات زیاد بخور
فک کنمکمه ۵ میل
چون باید بین ۱۰ تا ۲۰ باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.