۶ پاسخ

عزیزم. پسرم. منم همنطور بود. مامانم یزره خیلی کم. بهش. روغن گاو داد. خیلی خوب. شکمش کار کرد. میگن اگه روغن نداشته باشی. کره هم بدی. ممکنه جواب بده

اگه بی قراری نمیکنه عادیه

سلام عزیزم اگه دیدی درد داره و بی قراره از شیاف گلیسیرین استفاده کن

دختر منم از پریشب دفع نداشت دیشب بردیمش حمام امروز صبح دفع داشت نمی‌دونم شاید حمام تاثیر بذاره روغن زیتونم میتونی با گوش پاک کن به پشتش بمالی

بچه منم هم خشگ میخوره هم شیر خودمو ولی عادی دکتر گفت تا پنچ روز عادی گلم

اگه شیر مادر میخوره عادیه

سوال های مرتبط

مامان رویای زندگیم🥰 مامان رویای زندگیم🥰 ۴ ماهگی