۴ پاسخ

نه منم دوسه باراینجوری شدم

نه گلم عادیع من از موقعه ایی که باردار شدم تاالان میاد

نه طبیعی میگن اینطور باشی شیر ده خوبی هستی

نه عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه✨🤰🏻 مامان معجزه✨🤰🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندقا مامان فندقا هفته سی‌وپنجم بارداری