چن ماهگی خوبه به کودک بستنی بدیم

۴ پاسخ

خوبه؟😁
بستنی واسه بچه که خوب نیست ولی از ۱۲ ماهگی میتونی گاهی بهش بدی اما اینکه میگی خوبه عجیب بود

الان که خیلی زوده عزیزم

یک سال

۱سالگی

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان نینی مهراب مامان نینی مهراب ۱ سالگی
مامان نارگیل کوچولو🥥 مامان نارگیل کوچولو🥥 ۱۳ ماهگی
مامان علی آقا وبهار مامان علی آقا وبهار ۱۶ ماهگی
مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی