۵ پاسخ

دکتر ب من گفت از 8 ماهگی بستنی پاستوریزه وانیلی مجازه

من دخترم تو دهنش آفت زده بود دکتر گفت یه هفته فقط بستنی و فرنی بدم طی پنج روز یهو تپل شد که استرس گرفتم نکنه اضافه وزن گرفته باشه بعد یجوری شده بود که دیگه فرنی رو هم نمیخورد یعنی لب به چیزی جز بستنی نمیزد منم دیگه بستنی ندادم بهش😁

من ب گفته دکترش حدودا ۱ ماه ک میدم

پس نمیدم ممنونم

ندی بهتره من به بچم چندبار دادم اشتهاش بستع شد بچم هیچی نمیخوره جز بستنی

سوال های مرتبط

مامان کارن💙 مامان کارن💙 ۱۰ ماهگی
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان اوینا و ادرینا مامان اوینا و ادرینا ۶ ماهگی
مامان آریا و آیماه🌙 مامان آریا و آیماه🌙 ۱۴ ماهگی