والا من پایینش و خریدم۱۳۰تومن😑😐این چقدر گرون زده
خیلی گرون زدع
توپ و سرسره بیخودیه…اونیکی رو ندارم نمیدونم
خیلی گرون زده من خریدم 180
5 طبقه
اگر میتونی اینم بخر.
من برای هانین خریدم هرکی با بچه میاد خونمون فقط با این بازی مبکنن
هیچ ارزونی بی دلیل میست
اینا جنس فرق دارع و اینکه تعداد طبقاتشم بیشتره.
ببین مدلای مختلف داره
اره ولی تقریبا دوتاش شبیه همه یکیشو بگیر
و قیمت بشدت بالا زده
من واسه دوقلوها گرفتم توپ و سرسره 150 چه خبره 800
اون پایینی پسرم داره اصلا بازی نمیکنه
هر وقت بهش میدم بازی کنه فقط یکی دو دفعه بازی میکنه بعدم طبقاتشو از هم جدا میکنه هر کدوم پرت میکنه ی سمت🫡
چرا من از بالاییه میخوام بخرم
بنظرم دوست داشته باشن
از پایینیه داره بازی میکنه گاهی
وای چه خیره ۸۰۰ من گرفتم ۱۷۹ ۵ طبقه
دیگه به نظرم مناسب سن الانشون نیست
گرون میگ ها ولی حضوری برو بپرس بنظرم
خیلی گرونه گلم.من از سمت سعیدی پشت فروشگاه رفاه یه کوچه اس همش مغازه اسباب بازیه..برای لیا خریدم ۱۸۰ تومن
البته من ۵ طبقشو خریدم ارزون تر بود
حضوری بخر مناسب تر گیر میاد
پایینی رو دخترم پنج طبقه شو داره آره ازین ب بعد دیگه مناسب سنشون نیست
هوش چین دارن ؟اگه ندارن حتما هوش چین بخر برای حرف زدنشون هم خوبه
بالایی هم خودت میتونی با جعبه شیرینی درست کنی ببین استقبال مییکنن یا نه
گرونه نخر اصلا من هوشچین خریدم بهتره
من یکی دوهفته پیش ی جا قیمت کردم میداد ۵۵۰ این ۸۰۰ فک میکنم خیلی زیادخ
من مدل پایینیو برا دخترم خریدم یکم بازی میکنه زیاد نه
اصلنم نگذشته اتفاقا الان مناسب سنشونه
واااا
ما یکی دو ماه پیش مامانم نزدیک ۲۰۰ تومن خرید😐
ن ولکن دیگ گذشته هوش چین بهتره
ازاینا بخر هم قیمتش مناسبه هم برای هوش و یادگیریشون بهتره میوه هارو داده حیوانات محلی حیوانات وحشی و حیوانات عروسکی هم داره
واسه سنشون ک خوبه ولی گرون زده
ازون پایینی ایلیا داره هرازگاهی بازی میکنه، ۵طبقس گرفتم ۳۰۰خورده ای فک کنم این خیلی گرون زده😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.