نه دیگه میرم ماه نهم دیگه ریسکه،الانم نشستن وپاشدن برام دشوار
آره منم میخوام برم شمال دیگ تو ۹ ماه هم اون موقع
من تو ماه ۶ هوایی رفتم یه هفته قشم
هوایی هم چالش داره ولی با ماشین فک کنم اذیت بشی ، چون باید مدام راه بری که جریان خون جنین خوب باشه و کمر درد هم میشی ، خستگیش هم که بیشتره
من دلم میخاد سال تحویل برم مشهد
رفیقمم خونش مشهدههه
چن باری بهم میگ بیا...
حالا نمیدونم چی پیش میاد برام🙂
ی کوچولو هم دکترم بهم استراحت داده
نه خیلی خطر ناک
منم شاید برم شمال
نه من نمیرم چون یکبار هم خونریزی کرذم خیلی میترسم ترجیح میدم این سه ماه آخر رو بمونم خونه
معلوم نیست
ماه های آخر ریسک بچه رسیده وکامل حیف نیست خدایی نکرده بلایی سرش بیاد با انقباضات وماه درد مسافت طولانی اونم تواین اوضاع بشینیم خونمون استراحت کنیم بهتره
نه دیگه میرم توی ۹ماه فکر نکنم بتونم سنگین میشم
استراحتم نمیتونم برم حتی شهر خودم 😪
نه بابا سنگین شدیم کی حالشو داره سخته واقعا
نه نمیریم 💪😎
نه خیلی سخته وریسکه
نه گلمنمیرم دوقلو باردارم خطرناکه فروردینم تو 7ماهم امکان زایمان زودرس دارم
من حتی عید دیدنی هم نمیرم
نه دیگه برم میزائم
نه عزیزم من نمیرم
اون موقع وارد ماه نهم میشم
نه عزیزم ماه آخره ریسکه
آره عزیزم
نه من نمیرم توعیددیگه خیلی سنگین میشم فکر نکنم که مسافرت خوش بگذره
من هنوز کارای کاغذ دیواری بچه و چیدمان و اینجور چیزارو نکردم احتمالا نرم
تو این اوضاع و شرایط؟؟؟؟ کاش همه چی درست شه، به نظرم راه طولانی نرو، سه ماه آخر پر خطره بهتره ریسک نکنی
توی عید خیلی شلوغه
آدم اذیت میشه
ولی اگر خیلی دوست داری بری میتونی
مشکلی نداره
نه.
من چون زایمانم نیمه دوم هست و شیراز زایمان میکنم؛ دهم به بعد میرم شیراز دیگه؛ با نی نی ان شالله برگردم.
نع 😁😁
میترسم
معلوم نیست😂
اره گلم من شاید برم شمال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.