۶ پاسخ

سخت نگیر بابا
شاید سزارین شدی😁😂

عزیزم حالا ۳۹هفتت کامل نشده،این هفته ای که هستی برای سزارین مناسبه،حالا ۱۰روز تا دو هفته وقت داری برای طبیعی

من ۳۹ هفته ۵ روز زایمان کردم
پیاده روی ورزش و رابطه و گل مغربی
برو زیر دوش اسکات بزن من این کارو کردم همون شب زایمان کردم

عجله نکن بچه که بموقع بیاد اذیتش هم کمترمیشه

هنوز دیر نشده، من سزارین ام ۳۹ هفته و دو روزم، ینی هفته بعد تازه

اگه طبیعی برو امپول فشار بزن

سوال های مرتبط