۱۶ پاسخ

هیچکدوم 😅

لیا خوبه

دلا.

اسم کوتاه لنا نلا دلین ام قشنکن

من سایا دوس دارم معنیش خیلی خبه

لیا بهتره

دلا بهتره

لیا بهتره

دلا قشنگ تر

دلاقشنگه

دلا قشنگ تره

منم میگم دلا

تا ابد دلا😍.
منم میخوام بذارم دلا🥹

لیا و دلا قشنگن🥰

دلا بنظرم قشنگه

سایا

سوال های مرتبط

مامان ماهک مامان ماهک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان آرشا💙🤰🏻 مامان آرشا💙🤰🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری