۴ پاسخ

عزیزم چجوری فهمیدی آلرژی دارع؟

من خرما و موز میریزم تو فرنیش میخوره

دختر منم وقتی با کدوحلوایی یا موز قاطی بشه میخوره... خرما هم میتونی پوست بکنی بزاری باهاش بپزه... سویقایی که سنجد یا انجیر یا خرما هم داره شیرینه میتونی یکم قاطیش کنی... تو سویق شیر نداره

سلام من امروز شروع كردم حس كردم پسر منم دوست نداش ولي براش فرني سيب و به آي بانو گرفتم از هفته ها اينده بدم بش
غك كنم اونا خوشمزه ترن

سوال های مرتبط