منم شرایطم مثل تو هست. چند روز پیش جواب آزمایش خون غرباللگریم اومد. ریسک و بالا زده 1 به 85
اما استرس ندارم چون 1 به 85 واقعا کمه
آزمایش سل فری دادم و منتظر جوابش هستم
حتما آزمایش سل فری بده
عزیزم اصلا ب هیچ عنوان نگران نباش فقط و فقط بخاطر سنه .برا منم ۳۳ سالمه ریسک بالا زد سلفری دادم خداروشکر خوب اومد ارثی هم سندروم نداشتیم فقط بخاطر سنه
بااین اعداد یعنی میشه سالم باشه؟
نمیدونم چرا ارسال نمیشه ریسکش ۱به۲۸۳
عزیزم عکس جواب آزمایش بزار
خدانکنه دکتر میگه سلفری بده
عددا رو درست ننوشتی فک کنم
اخر ازمایش هم مینویسه ریسکو ریسکش چنده ۱ به چنده ؟
عکسش رو بزار .اینا مربوط به جنین نیس واسه خودته .من پی ای پی بالا بود گفت باید آسپرین مصرف کنی
ازصبحه نمیتونم جلو گریمو بگیرم
کسی اطلاعاتی داره؟
وای خدانکنه عزیزمممم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.