۱۰ پاسخ

اتفاقا من بچه سوم هست ولی بازم دیر میگذره

دقیقا بخصوص که نتونی کاراتم بکنی استراحت کنی

من دوس دارم کش پیدا کنه بارداریم😶خیلی خوش میگذره😅
همشم حس میکنم کلی کار عقب مونده دارم برای انجام دادن

سعی کن خودت رو سرگرم کنی
زود میگذره

واسه ما اولیه و اوایله سختتره تا قلبشو بشنویم بعد جنسیتشو بعد انشاالله صحیح و سالم،میمیریم و زنده میشیم

وای اره منم همینم
هر هفته اندازه یکماه واس من طول میکشهههههه

بچه اول اینجوره

سلام عزیزم فک کنم بارداری اولته که اینقدر عجله داری و احساس میکنی هفته ها دیر میگذرن ولی بعد اینکه بچه به دنیا میاد و روز به روز بزرگ تر میشه میگی 9ماه چقد زود گذشت من الان 24هفته ام باخودم میگم چقد زود گذشت

وای مثل منی توهم هرروز حساب میکنم بخداااااا

واسه من تا الان با اینکه بارداری پر استرسی دارم خیلی زود گذشته شکرخدا
دلیلشم اینه هی نمیرم سراغ تقویم ببینم چقد گذشته

سوال های مرتبط