من رنگ زدم واس پس فردا سونو ۳ تومن ان تی🥴
چون خصوصیه انقدر میگیره
منم رفتم مرکز نیکو توو گاندی نزدیک ۳تومن شدش
چخبره .درسته کارش خیلی خوبه ،ولی بنظرم خیلی گرونه من با بیمه رفتم ۱۳۰۰,,شاید ۲تومن واریز کنی بقیشو بهت بده نمیدونم بازم
وا مگه کی هس سونوت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.