۴ پاسخ

من رنگ زدم واس پس فردا سونو ۳ تومن ان تی🥴

چون خصوصیه انقدر میگیره
منم رفتم مرکز نیکو توو گاندی نزدیک ۳تومن شدش

چخبره .درسته کارش خیلی خوبه ،ولی بنظرم خیلی گرونه من با بیمه رفتم ۱۳۰۰,,شاید ۲تومن واریز کنی بقیشو بهت بده نمی‌دونم بازم

وا مگه کی هس سونوت

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته شانزدهم بارداری
مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخملی🎀🍼🧸 مامان دخملی🎀🍼🧸 هفته سی‌وسوم بارداری