۴ پاسخ

زیاد ت اب وایتکس بمونه زرد میشه

میپوسه

من تو لباسشویی میشورم وقتی آب داره میکنه وایتکس میزنم میزارم رو 1 ساعت برف میشه

نه زیاد نریز ب بافت پارچه آسیب میزنه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱ سالگی