۴ پاسخ

من بعد از ۴۰ روزگیش سوراخ کردم

منم‌چندروز دیگه سه ماهش تموم میشه میبرم

مبارکه عزیزم😍 سه ماهگی بهترین موقعست، دکترا هم میگن، آوا هم یادمه سه ماهگی گوششو سوراخ کردن

اره میشه

سوال های مرتبط

مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولوم مامان فندوق کوچولوم ۶ ماهگی