کی شیر خودشو ب یچش میده و روزه هست

۴ پاسخ

وا عزیرم به خانوادت چ ربطی داره من خودم ۳ سال نگرفتم یه سال بارداربودم دوسالم شیر میدانم. الان امسال بعد سه سال گرفتم. چ اجباریه وقتی نتونی اصلا واجب نیست

نه نداشتم

نباید بگیری چون با خوردن تو شیر ترشح میشه

سلام من شیر خودمو میدم ولی دیروز گرفتم دلم به شدت ضعف رفت و حالم بد شد نگرفتم امروز

سوال های مرتبط