وا عزیرم به خانوادت چ ربطی داره من خودم ۳ سال نگرفتم یه سال بارداربودم دوسالم شیر میدانم. الان امسال بعد سه سال گرفتم. چ اجباریه وقتی نتونی اصلا واجب نیست
نه نداشتم
نباید بگیری چون با خوردن تو شیر ترشح میشه
سلام من شیر خودمو میدم ولی دیروز گرفتم دلم به شدت ضعف رفت و حالم بد شد نگرفتم امروز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.