تا ۱۱ شب هر چی میخای بخور بعدش تا صبح ک ازمایشات تموم شه چیزی جز اب نخور آب میتونی بخوری عیبی نداره☺️
من تا ۱۲ غذامون خوردم ۱۲ ب بعد دیگ هیچی جز آب و چایی بدون قند و شیرینی نخوردم
منم فردا ازمایش دارم از الان تهوع گرفتم 😂یا خدا فکرش روانی میکنه پودر بدمزه
عا این حرف منم هست
منم فردا ازمایش دارم
شامتوبخور بعدش دیگه چیزی نخور تا آزمایش میدی سعی کن صب زودم دستشویی نری چون آزمایش ادرار ازت میگیرن باادرار اول صبح باشه بهتره
عین روزای دیگ بخور هرچی استفاده میکردی بکن تا جوابش نرمال باشع
غذاهای همیشکی بخور که معلوم شه قند داری یا نه به نفع خودته وگرنه خودتو قول میزنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.