اولین غذای کمکی پسرم❤️

۵ ماه و ۵ روزگی

تصویر
۷ پاسخ

🤧🥴دختر من تو ۸ ماه هست هنو جیزی بهش نمیدم
الان باید تو ۴ ماه باشه
چون زود رس دنیا اومده

نمیدونم چکار کنم

دکترش هم که شیرازه ای موقع هم میتونیم ببریمش

عزییییزمم
نوش جونت😍🐥

نوش جونش عزیزم.دکتر آرتا به من گفت با فرنی و لواب برنج اینا شروع کنم من با غذای بافت دار شروع کردم مثلا پوره هویج و سیب زمینی و اینا کلا به روش blwشروع کردم و گذاشتم غذا بخوره خیلی راضیم از این قضیه

بسلامتی عزیزم
میگم گلم نمیترسی خدایی نکرده نتونه قورت بده یابپره گلوش من خیلی استرس دارم توپسرت کامل گردن گرفته؟؟

چن کیلوعه عزیزم
فرنی میشه بگی چ جوری درست کردی

عزیزم وزن پسرتون خوبه ؟چون غذای کمکی شروع کردین

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان مهدی یارمهوا مامان مهدی یارمهوا ۱۷ ماهگی