شروع غذای کمکی خوشگل پسر ۴ ماه و ۱۹ روزگی با موز

۸ پاسخ

اولا که زود میدی دوما اخه کی با موز شروع میکنه
کاش اول یکم اطلاعات بدست بیاری بعد شروع کنی ذوق زده نشو

موز یبوست میده عزیزم نده

زود نیست گلم یا با نظر دکتر شروع کردی؟؟
برای شروع موز خوب نیست هم سنگینه هم یبوست میاره و هم هضمش برای نوزاد سخته
اول باید با لعاب برنج یا فرنی شروع کنی

موز سمه، اصلا نباید به این زودی داد
اخه این چه کاریه میکنی
گناه داره بچه

هرچیزی قاعده و قانون داره میخوای یهو چلو کبابم بده🤣

با موززززز😐😐😐😐

رفلاکس داره که زود شروع کردی

موزززز اولین غذا .😳
خیلی سنگینه ک معمولا از سبک ترین غذا شروع میکنن که بچه بتونه راحت هضم کنه

سوال های مرتبط

مامان پسرک آبی🩵🧸 مامان پسرک آبی🩵🧸 ۹ ماهگی