۸ پاسخ

منم جمعه زایمان میکنم واسم دعا کتید🤩🤩🤩🤩

خب عزیزم اگه میتونی بری ک برو بپرس اگه ن زنگ بزن ازش بپرس

والله من این هفته شروع کردم دیگه

ماما گفت ۳۷ هفته و 3 روز

من ک ازاول داشتم الانم دارم مشکلی نداره واسه طبیعی البته اگه بارداری سختی یامشکل داری نداشته باشی

من هفته یه بار بود ولی الان یه هفته ای هست نکردم شانس نمیشه آخراش خیلی خوبه

من از همون اول داشتم تا الان حداقل هفته ای یکی دوبار هستش

منی که اصلا دوست ندارم

سوال های مرتبط