۴ پاسخ

عزیزم شما شوهرت واریکسول داشت؟؟
چند وقت بعد عملش باردار شدی؟؟

دختر خوبی تو چیشد لکه بینیت قطع شد؟

منم همینجوری ام امروز ۱۹ آزادسازی دقیقا رحمم درد پریودی میگیرع ول میکنه ترشح سفیدم دارم

نه دردت زیاده خونریزی نداری

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری