۷ پاسخ

باید خودش بخواد من پسرم پوشک دوست نداشت و امروز 18روزه که شروع کردیم
اوایل اصلا نمی‌گفت تازه دو روزه داره میگه اونم باز خودم بیشتر میبرمش خودش کم اشاره میکند

کلا از پوشک گرفتن بچه چه دختر و چه پسر ،بین ۲تا۴ سال خوبه ،۲ سال زوده یکم ، ۴ سالم دیره ، بینشون بگیر(اینو بمنم روانشناس کودک گفت)
باید ببینی بچتم امادگی داره یا نخ ،منکه ۳ سالگی میخوام بگیرم

من یه ۱۰ روزیه اقدام کردم خوشم میاد که دو روز اگه من سر گرمم یا یادم میره ببرمش دستشویی خودش شلوارشو درمیاره فرار میکنه دستشویی میگه در در بچه هاخودشون ماشالا باهوشن زمان بدید یاد میگیرن بد من پسرم یبوست شدید شده بود بردم دکتر گفت از پوشک گرفتی حتما اینجوری شده گفتم نه ربطی نداره گفت من دکترم میدونم گفتم پسرم چند بار جیش کرده تو خونه اصلا به روش نیوردم دعواشم نکردم فقط گفتم جیش در جیش دستشویی چون میخوا بشورم فراموش تصمیم دارم تا وقتی که پسرم به خوبی آگاهی داشته باشه هیچ نشویم که خودم حساس بشم پسرم به روح وروانی لطمه بخوره

۳۵ تا ۳۷ ماهگی پسرا

سلام بستگی ب آمادگی پسرت داره گلم

هروقت خودش امادگی داشت
الان من پسرمو یکماه خورده ای گرفتم
و دقیقا دوسالش شد از شیر گرفتمش

تا سه سالگی فکر کنم

سوال های مرتبط