پسرم یبوست گرفته بنظرتون اووکادو خوبه بش بدم❓❓❓

تصویر
۸ پاسخ

یک قاشق دانه چیا ازشب قبل خیس کن با آواکادو میکس کنید بهش بدید عالیه🥰

,,,,,,,,,

تصویر

آری آواکادو خیلی خوبه برای یبوست

قطره بی بی کر بگیره بهش بده معده ش کار میکنه

آووکادو به دلیل داشتن چربی‌های سالم و فیبر برای نوزاد عالی هست و به سلامت کلی آن‌ها کمک می‌کند. می‌توانید آن را کاملاً له کرده و به صورت پوره با شیر مخلوط کنید. اگر یبوست حاد نیست، آووکادو را میتونید ادامه دهید. و گلابی هم کمک میکنه ب یبوستش

گلابی هم خوبع

پوره ی سیب بده بهش

آووکادو چطور بهش میدی

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۱۱ ماهگی