سلام کیا به بچهاشون بی بی میل دادن ؟

۲ پاسخ

آهان اون دیگه بستگی به ذاعقه بچه ات داره کدوم رو قبول کنه، همه شون تقریبا یکی اند، اونم برای بچه بالای یکسال که بجز شیر همه چی می خوره، مهم نیست

من به بچه ام نوزاد بود کولیک داشت اذیت بود ، پروتکت می دادم که خیلی خوب بود ، بعضی داروخانه ها که پروتکت نداشتند می خواستند بی بی میل بدهند که کن قبول نمی کردم می گشتم همون پروتکت رو پیدا می کردم
حالا مورد استفاده بی بی میل برای بچه ات چیه؟؟ واسه چی می خواهی بدهی؟؟

سوال های مرتبط

مامان قلبک بور بوری مامان قلبک بور بوری ۱ سالگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ سالگی