چیجوری نشاسته رو درست کنم برای خلط گلو؟؟؟

۳ پاسخ

شخصی تون چک کنید لطفا

ی استکان آب یا یک لیوان اب بزار سرگاز
بعد ی قاشق غذا خوری سرخالی نشاسته رو با نصف فنجون اب سرد خوب حل کن بریز داخلش هم بزن تاجوش بباد
ب غلظت دلخواهت ک رسید خاموش کن
سعی کن گرم بخوری

من با آب گرم قاطی می‌کنم سر میکشم

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی
مامان کیان و رایان مامان کیان و رایان ۱۱ ماهگی