۵ پاسخ

شاید عفونت کرده ک‌بو میده

وای خوشبحالت 😅

بخیت جذبی بوده؟
سزارین بودی؟

طبیعی زایمان کردی؟

مگه قرصاتو نمیخوری

سوال های مرتبط

مامان ارشیدا و تودلی مامان ارشیدا و تودلی هفته سیزدهم بارداری