من 😶
به نظرتون منفیه یا چی
نگید که مثبته 😔

تصویر
۳۳ پاسخ

مثبته😬😬😬😬

مثبت ...دقیقا من سر پسرم تستم اینجوری بود

پریود ندبوی؟ من ۷مانگ ونیوه زایمانم کردو یکبار پریود بوم🥴

😐😐😐

یا ابلفض فشارم افتاد🫠

ای بخاطر سبینه بچو آزمایش بده

ولا امنیش به هیچ پریود نابم دلی قلماندومه😶‍🌫️😶‍🌫️

اوه اتوش😂😂😂

مثبتت

واای مبارکههه
روش جلوگیریت چ بووود

او حمو حامیلیه

مبارکه 😆😆 حتما ازمایش بده

مثبته مبارک باشه 😐🤍

نگیم مثبته؟😂
باش مابگیم منفیه مگه منفی میشه😂

مثبته مبارک عزیزم

ازاین مثبت تر هم مگه هست

بله مثبتهه

الان این تست دادی؟

وای ددم😁

مثبتع واي🥲🥲

مثبت😐

مثبته🙂🙂

مثبته ولی امکان داره هورمون های حاملگی هنوز توی بدنت باشه
آبجی منم بچش ۵ماهه هست با ۳تا بیبی چک مثبت رفت ازمایش‌،منفی بود
گفتن از بارداری قبلیه

هی مال منم 7/8روز عقب افتاده میترسم برم بی بی چک بخرم😭😭

برا من اینجوری بود مثبت شد،حالا به خاطر هورمون هام هست یه آزمایش بده

عزیزم چند روز تاخیر داری؟

مثبت.

مثبت

مثبته

همون قسمتی که گفتی یا چی …🥲

خط تبخیر نیست

مثبت

مثبته

سوال های مرتبط

مامان mmm مامان mmm ۱۶ ماهگی
مامان یارا💙 مامان یارا💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان حسین و رایان مامان حسین و رایان ۶ ماهگی
مامان کوشولو مامان کوشولو هفته یازدهم بارداری
مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی
مامان محمدحسین🥰رقیه مامان محمدحسین🥰رقیه ۶ ماهگی