۱۱ پاسخ

مهر

من میخوام برم آریا

سلام من بچه اولم طبیعی بود

سینا انشالله

پاستور

۱۷شهریور انشالله اگه برسم، چون چهار ساعت فاصله داریم تا مشهد

من بنت الهدی قبلی ام اونجا بودم خوب بود

امام حسین رفتم عالی بود

من شنیدم بنت الهدی تو مشهد خیلی خوبه

سلام من

اگه میخواستم بیام مشهدقطعارضوی

سوال های مرتبط