دوستانی که انسولین لومیر میزنین
چندبار درروز انسولین میزنین؟

۲۴ پاسخ

بچه ها میدونید چه وقتایی متفورمین میدن چه وقتایی انسولین؟
دوستایی که انسولین گرفتن قند ناشتاشون چند بوده که انسولین براشون تجویز شده؟

منم قند دارم دو روز بستری بودم ولی هنوز پایین نیومده انسولین ضرر داره ؟ بچه لاغر میشه؟! خودم بعدش خوب میشم؟!

نخور عزیزم با نخوردن چیزی نمیشه تا نینیمونو بقلمون بگیریم رعایت کنیم بعد اون آزاد

نترس عزیزم رژیمتو رعایت کن چیزای شیرین نخور میوه هم خیار کیوی بخور چیزی نمیشه

خیلی زیاد نمیاد پایین

تازه قندمو وگرفتم ۲۱۳ بود

ولی لومیر وقتی ميزنم ساعت ۱۰ شب صبح ناشتا قندمو میگیرم

منکه سرانگشتم درد میکنه ازبس تست گرفتم

اونجوری باشه بده شکر خدا دکترم خوبه

اره اگ بدن بگیر اینجا ک نمیدن

بعد بستری شدم وقتی که بستری شدم بهم گفت که ۲۴ واحد بزنی هر شب بعد من کمش کردم چون خیلی اذیت میشم بعد چندتا برام مینویسه بهم یکی میدن خیلی اذیت شدم همه جای اهواز میگردم تا یکی گیرم میاد

پیج اینستامه برای خانم های باردار تازه زدم

حمایت میکنید؟ 🥺
bardari_ba_del

سلام عزیزم ب دکترت بگو پیدا نمیشه خودش میگه کجا هست واسه منم دکترم راهنماییم میکنه

اره ان شاءالله ک بسلامتی بقلمون بگیریم توکل ب خدا چیزی نمیشه

من ساعت 10 شب 22 واحد ميزنم

اره با مشورت دکتر میزنم ، نه بازم قندم بالاعه

من قبلا ده واحد میزدم اینبار رفتم بیشتر کرد اره واسه تو خیلی کمه من قبل صبحانه نهار شام هم پنج واحد. نورپید هم میزنم

چند واحد میزنی

اره ساعت ۷ونیم شب میزنم

واسه تو چنده

من ناشتا ۱۰۳
الان شب گرفتم ۱۶۰ اینها
انسولین ۸واحد میزنم.
حس میکنم کم میزنم

قندمو یکسره نمی‌گیرم سه روز پیش ک گرفتم ۱۷۱بود بعد صبحانه

یواش فشار بده بزن چیزی نمیشه

سلام عزیزم یه بار میزنم ۱۶واحد ولی جدیدا پیدام نمیکنم این ماه ب زور پیدا کردم جای هست ک بدن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری