۱۱ پاسخ

منم پاشا فعلا انتخاب کردم
نمی‌دونم چرا اسما ب دلم نمیشینه

منم اسمشو آرن می خوام بزارم

بلهه قشنگهه
من فراز انتخاب کردم

مبارکش باشه...
منم بچم دختره هنوز هیچ اسمی
انتخاب نکردم اصلا هیچ اسمی به دلم نمیشینه....چندتا اسم دختر پیشنهاد بدین لطفا...

نه قشنگ نیست

آریشا

ارمیا
اریشا
خودم حامله بودم گفتم پسر بشه بزارم دیگه بچم دختره

پاشا ام خوبه
ساشا قشنگتره گمونم
ساواش
سامیار

پاشا احساس میکنم خیلی بزرگانه هست

هنوز موفق نشدم اسم پسرم انتخاب کنم😕😕😕

اسم پسمل من إلوین
ریشه ترکی داره

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌وسوم بارداری