بستگی ب دکتر و بیمارستان داره..
برای من دولتی بود..داغون بخیه زدن.گوشت هم بالا آورده رد کوک نخ ها انگار مونده...و داغون..
برای دوستم خیلی کمتر بود.
و یکی از دوستام بیمارستان خصوصی بود اطلاع نمونده بود.و بخیه انگار جذبی بوده..
من 9 سال پیش سز کردم صاف صاف هست فقط یه خط مانند معلومه که الان بزور دیده میشه بستگی به دکترت داره
بعدش کرم ترمیم کننده اون بزن
نه مال من زایمان قبلیم ۹ سال پیش بوده اصلا معلوم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.